Biztonságosan szemben a lábujjak a padlón,

0
388

A kombináció egyedi szívósság gyakorlatok,

A kombináció egyedi szívósság gyakorlatok,Mint például a chin-up, vagy kiterjesztése a mellkasi izmok, is hozzá, hogy jobban jelentenek, mivel szabadít fel, a merevség, a felső test, valamint erősíti a felső hátizmok de ha nincs rá esély, hogy a fitness központban vagy a medence nincs kéznél borsók, kísérlet az alábbi 3 alapvető edzés. Meg tudod csinálni otthon, vegyen egyszerűen, pár perc múlva meg is segít elérni egy jobb helyzetben a gerincoszlop, valamint javítja a testtartást. Fekve hegy a Hegyen egy népszerű beállítás jóga, valamint azt is értékeli, hogy építsenek egy jobb lelkiállapot az optimális helyzetét amikor próbálni, hiszem, hogy a testedet nyújtod a fejét, hogy a lábujjak először pihen a padlóburkolat a földre, valamint a kezét végig a mellkasán, a pálmák találkozás fel!

Valamint a lassan növelje az arcát, tíz centire a mat egymás kezét valamint ügyében, hogy megpróbálja elérni, amilyen közel csak lehetséges, hogy a térd próbálja fenntartani a felső test erősen a pad, mint lehetséges, valamint a váll marad egy semleges beállítás ha ők letölteni, illetve telepíteni a gerinc irányába, vagy ellenkezőleg, a lekerekített előre, vagy nem a megfelelő elhelyezést. Kísérlet is, hogy ne nyomja meg a nyakát is sokat vissza, valamint fenntartja a letöltött, majd telepítse a hasa tartsa ezt az elhelyezést 45 másodperc, majd az idő, anélkül, hogy hiányzik egy kicsit. Edzés után, megállt, hogy győződjön meg arról, hogy elengedi a karját, majd fejét fokozatosan hely az orrát a padlóburkolat.

A híd a vissza fekvő híd használják,

A híd a vissza fekvő híd használják,Mind a jóga gyakorlása, valamint a helyreállítási edzések, valamint a cél az, hogy fenntartsák a hátsó, valamint enyhítse a megfelelő kismedencei helyzetben a shift ebbe az elhelyezés, valamint őrizni kell az egyidejű részvétele a gyomorban, valamint a vissza izmok kezdet által pihen a hátán. A térdem flex, hogy győződjön meg arról, hogy a lába köze hat centire a seggüket, vállára méret egymástól. Lábujjak célja, előre, lába azonos, a nyak meghosszabbodik.

Nyomja meg a karjait az oldala a testet, majd hajlítsa meg a könyökét annak érdekében, hogy a keze hegyes egymás felé. Csatlakozz a hasi izmok belégzés, valamint egy kilégzés fokozatosan emeld fel a csípőd a földről, amíg ők csípő ízületi teljesen mutatott. Próbálja tartani a gerinc egy semleges környezetben, valamint kerüljük a szélsőséges megereszkedett vissza tartsa ezt az elhelyezést 45 másodpercig, valamint az idő, anélkül, hogy kerülöm, amennyire csak egy perc.

A kezelés megszakítása a technika fokozatosan,

A kezelés megszakítása a technika fokozatosan,Egy csigolyák a vissza a gerincoszlop a földre a csípőjét, miközben a padlóburkolat. Ez egy egyszerű gyakorlat, hogy történik egy medicinlabdát. Segít fejleszteni a mérleg létesítmény, a szervezet, valamint a kitartás, hogy egy bizonyos ponton segíti a megfelelő helyzetben a test, valamint a holmiját. Ha nincs gyógyszer labdát, használja ahelyett, hogy egy széket marad a labda a térd, váll szélesség mellett, a talpakon, a tanácsot előre is a térdem fenntartása, hajlított 90 fokos szögben csatlakoztassa a belső izmok pihenni egyenesen, valamint a fenntartása, hogy a gömb a stabilitást.

Finomság a far izom tömege, valamint fokozatosan emeld az egyik lökést, hogy egy magassági 15 centivel a padló tart 30 másodperc. Ismételje meg a különböző egyéb lábát. Pontosan ugyanaz a sorozat, ismételje meg még egyszer kezdőknek is végre ez az edzés mellett a fal felületén, valamint az egyik kezét, hogy támaszkodni, hogy sokkal jobb, ha befogod a stabilitást. Ha kell tennie, hogy ez az edzés egy székre, hogy megpróbálja megmutatni, fogd meg a padló két lábbal ugyanabban az időben bevezetés bár ez a mese célja, nagyrészt az ügyfelek több multiplex (SM), a probléma a rossz testtartás, hatással van a legtöbb.

Az emberek MS de lehet fenntartani a helyes testtartást valamivel nehezebb eredményeként a különböző jeleit a helyzet, mint például az izomtömeg gyengeség, fájdalom, vagy a kimerültség. Sokkal fontosabb, hogy a megfelelő tulajdonosi működött, mert az eredmény lehet menteni egy csomó energia lásd alább rossz sztereotípiák csendesen, valamint a legtöbb gyakran észrevettem egy kis hiba a test, ha valami sérült, vagy korlátozott a napi feladatokat ezért lenne jó azt gondolni, a megelőzés.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here